[VCSE-LevLista] Megkésett válasz - Távcső kölcsönzés

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2012. Sze. 14., P, 10:03:10 CEST

Sziasztok !

Ismét köztetek vagyok. :) Elnézést kell kérnem. Történtek dolgok, ami
miatt gyökeres és radikális lépéseket kellett tennem. Ezek egyike a
netes elérhetőségeim, és sajnos minden ehhez kapcsolódó "dolog"
felperzselése volt.
De a változás fejlődést is jelent. :)

Email címem és weboldalam címe, helye és külseje megváltozott. Úgy
vélem, most az észleléseim megérdemelt helyükre kerültek/kerülnek.
A tartalom folyamatos feltöltés alatt van. Csak idő és munka kérdése,
hogy mikorra lesz meg. Igyekezek a lehetőségekhez képest minél
pontosabban dokumentálni a weboldalon az észlelést, ismertetni a
bemutatott objektumokat.
Ez is a változás része, mert eddig "csak" magam és a látvány
megörökítése kedvéért rajzoltam. A célom "csak" annyi volt, hogy a
képekre pillantva "megrohanjanak" az észlelés emlékei. Ott álljak ismét
a távcső mellett, érezzem az éjszaka hangulatát és magával ragadjon az
érzés. Az észlelés élménye volt az amit elsődlegesen szerettem volna
visszaadni. Ez továbbra is megmarad, de igyekezek "jól nevelt"
amatőrként törekedni a dokumentálásra is. :)))

Ez szép lassan alakulni fog. Van pár nagyra törő elképzelésem, amit meg
szeretnék valósítani. Mind észlelés-rajzolás szempontjából, mint az
oldal oldal megjelenése szerint.

Az oldal (remélem) érdekessége lesz, hogy egy német
rajzoló-amatőrcsillagász-tanár barátom is meg fogja itt jeleníteni
rajzait, munkáit. Nem akármilyen rajzok lesznek.... :)

Az oldalam/oldalunk :
http://univerzumkepekben.hu/

Nem utolsó sorban ... Köszönöm szépen Ákos a dicsérő szavakat. Most
nagyon jól jöttek. :) (így utólagosan olvasva)

bognart at univerzumkepekben.hu