[VCSE-LevLista] április 16/17-i tűzgömb

"Dr. Hegedüs Tibor" hege at electra.bajaobs.hu
2013. Ápr. 19., P, 21:08:59 CEST

Sziasztok!

Most három dolog lehet:

1.) vagy "nem verte ki ez a tűzgömb se a biztosítékot" Zsófinál
2.) vagy totál törlődött mindenkinek a fejéből, hogy miben maradtunk
"belső köriek"...
3.) vagy nem fogalmaztam anno világosan, és mindenki félreértett engem
4.) vagy valami általam pillanatban nem ismert dolog

Ugyanis: a korábbi megbeszélés az volt, hogy amint valami nagyon fényes,
érdekes tűzgömb van, ami legalább 2-3 kamerán van, automatice
a riasztásos alapon összerakja valaki az INF+REF+összegzett BMP
anyagokat a látott kamerákról, és elnyomja nekem, és akkor én máris
ugrom rá. Máig semmit nem kaptam.

Én azt hittem, megbeszéltünk mindent, összeállt valami "rendszer",
valami szervezetten működő csapat... De nem. Én ma befejeztem a témát.
De komolyan. Egyedül nem megy, ezt egyedül nem lehet csinálni... És ÍGY
meg de pláne nem.

                                                                                                                További jó észlelést mindenkinek!

                                                                                                                                  Üdv: Hege

Üdv: senki ne vegye magára, csak akinek inge - én az idegrendszerem
kímélése miatt egyelőre leiratkozom. Ha lesz értelme, szívesen visszajövök.
          Lehet, hogy érdemesebb nélkülem megbeszélnetek, hogy hogyan
tovább, talán úgy könnyebb...