[VCSE-LevLista] A Nap rajza

Csizmadia Ákos akos at math.bme.hu
2013. Ápr. 22., H, 09:37:13 CEST

Amikor először kerültek a kezembe 19. század végi profi csillagászati
észlelések, az volt az első gondolatom, hogy kb. a '80-as, '90-es évek
amatőr észleléseire emlékeztetnek. Azokból tudomány lett, emiatt és
általában sem mondanám "szentségtörőnek" vagy éppen alapanyagként
alkalmatlannak. A szépség, külalak, esztétika meg eléggé terhelt
szubjektivitással (szerintem), de részemről 1 pont amellett, hogy
ízléses, jó ránézni erre az észlelésre.

Üdv:
Ákos