[VCSE-LevLista] Részleges holdfogyatkozás lesz csütörtökön

TűzgömbLány* tuzgomb at gmail.com
2013. Ápr. 24., Sze, 15:54:18 CEST

Ne legyen lusta!!
..amit tehet az ember - és van ege hozzá - használja ki és nézze meg
élőben!!
..ráérünk a téli hidegpárna alatt a "karosszékben ücsörögni".. most
kifelé!! :)
Addigis hátha lát meteort, Tűzgömböt! :)
Hajnalban 00:38UT-kor láttam egy szép sárga, 0-ás meteort, gyorsan esett le
a Cassiopeia mellett.. a kamerákon max. egy pár pixeles szürke csíkot
láttam volna, de élőben láttam a színét és ahogy sistergett! :)

Tűzgömbök Világa <http://tuzgomb.blogspot.hu/>