[VCSE-LevLista] Nap rajzok

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2013. Ápr. 29., H, 13:22:59 CEST

Sziasztok !

Kullogok önmagam és a vázlataim után. :)

Felkerült két Nap rajz. Az egyik látható fény tartományban készült.
Hagyományos grafit technikával és már "rendes" papírra. A rajz
érdekessége, hogy a távcső amivel készült bolhapiacos szerzemény. :)

A másik rajz, H-alfa tartományban készült. Digitális rajz. Egy új
kísérlet. Azt szeretném (idővel) elérni, hogy úgy nézzen ki, mintha
fekete lapra porpasztellel lett volna rajzolva. A látvány ötlete nem az
enyém. Megláttam, megtetszett, és próbáltam megvalósítani. A korong úgy
sikerült, ahogy szerettem volna. A protuberanciák sikerültek. Bár
finomíthatóak. A felszíni részletek..... azon bőven van mit csiszolni.
Hiányzik az átmenet. Most csak olyan "rárajzolt"....
Majd alakulgat....

Kérdés: EQ platform készítésében van valakinek tapasztalata? Esetleg
magával a platformmal kapcsolatban képben van ?  Nekiállnék, sok infót
összeszedtem, van pár ötletem, és örülnék minden infónak, segítségnek.
:)

--
Üdvözlettel !

Bognár Tamás