[VCSE-LevLista] Perzeida-gyorsjelentés

TűzgömbLány* tuzgomb at gmail.com
2013. Aug. 15., Cs, 09:49:22 CEST

Sziasztok!

Nagyon szép lista az észlelésről! Gratulálok minden Tűzgömbhöz!!!
Megpróbálom a fotós, esetleg videometeoros eredményekkel összefésülni és
akár azokkal illusztrálva külön bejegyzésben feltüntetni a blogban!!!! :)
Rengeteg fotós beszámoló vár még publikálásra, tavalyhoz képest idén
legalább 30-40 fő végzett fotós megfigyelést is a PERseidák maximumán, ami
a tavalyi 10-hez képest hatalmas előrelépés, köszönhető ez a FB
Légköroptikai csoportjának és az egyre elérhetőbb tükörreflexes gépeknek! :)
Külön eredmény, hogy a fotósok a maximum után - és már előtte is
tapasztaltuk - hogy más nagyobb meteoros eseményekkor is már kirakják
gépüket "amortizálni"... mert korábban ez is eltántorította az embereket,
hogy mindenki úgy hitte, 10ezernél többet nem bírnak a gépek... de a
masszív fotósoktól látva (Karcsi, Zsolt, Liza, jómagam).. már sejthető,
hogy szerencsés esetben sokkal több expot bírnak! :)
Szilárd, ha lenne egy letisztázott és végleges listád, azt külön,
egyértelműen át tudnád nekem küldeni? És akkor összegyűjtögetem hozzá a
Tűzgömböket. :)
Köszönöm és mégegyszer Gratulálok a tábor eredményeihez!!!!
Derült eget!
TGL

Tűzgömbök Világa <http://tuzgomb.blogspot.hu/>