[VCSE-LevLista] Előadók kerestetnek

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2013. Dec. 18., Sze, 13:54:09 CET

Szervusztok!

Előadókat keresünk a jövő évi közgyűlésünkre (áprilisban), és a február-júniusi VCSK-kra. Önként jelentkezőket örömmel veszünk, kérem, írjanak nekem, mikor és mit adnának elő!

Alább pedig egy meghívót küldök Nektek.

Üdv,
Szilárd

MEGHÍVÓ

December 27-én du. 2 órakor kezdődik elnökségi ülésünk a Zalaegerszeg, Dísz tér 7. sz. alatti, 2. emeleti TIT-Irodában. Az ülés nyilvános, minden érdeklődőt szeretettel várunk. Kb. fél négy-négyig fog tartani. Utána lehetőség van a 2014. évi tagdíjak személyes befizetésére is, illetve beszélgetésre, teázásra, közös képnézegetésre stb. Az egyesületi tagi találkozóra szeretettel várunk!

Kérjük, a szenior tagságra és a Hettyei János Díjra vonatkozó javaslataitokat mielőbb küldjétek el!