[VCSE-LevLista] Kellemes ünnepeket

TűzgömbLány* tuzgomb at gmail.com
2013. Dec. 27., P, 09:26:32 CET

Sziasztok!
Én is Kellemes Ünnepeket szeretnék kívánni Mindenkinek ezzel a 21-ei
fotóval! :)
Karácsony estéjét végig meteoroztuk gyönyörű sötét ég alól! A gépem nem
igazán kapott el értékelhető nyomot, azonban vizuálisan sok szép színes
meteort láttunk, főleg hajnalban! Apukám 18:40UT körül látott egy gyönyörű
vörös villanó Tűzgömböt! Elmondása szerint -6mg fényes is lehetett! Martin
Popeknek talán ugyanerről a Tűzgömbről van felvétele, mert az idő és irány
is stimmel. Számomra pedig a legkülönlegesebb 05:06UT körül volt, amikor az
északi ég alján teljesen vízszintesen csaknem 35 fok hosszan ment szép
komótosan egy arany színű tűzlabda. -1,5mg fényesnek tippeltem, de kb.
5mp-ig is látszott az égen!
Remélem sok derült egünk lesz még az ünnepek alatt és mindenki láthat
hasonló gyönyörűségeket! :)
Tamás pedig rengeteget rajzolgathat!
Derült eget és sok sikert mindenkinek!
Zsófi