[VCSE-LevLista] Kellemes ünnepeket

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2013. Dec. 27., P, 16:27:49 CET

Szia!

Köszönjük, a többiek Nevében is ! :)

Már majdnem megdicsértem, hogy milyen szép képet töltöttél le a
netről.. :)
21-én ilyen fehérség??? Nem semmi, 12-16 fok átlag hőmérséklet van
felénk. Szenteste volt gyönyörű tiszta ég. Azóta csak felhő... De a
külföldi fórumokon is lecsökkentek a tiszta eget igénylő munkák. :)

Bízzunk a hátralévő pár napban, és abban, ha felhősen köszön el az év
akkor, tiszta egünk lesz az elkövetkező évben.....

De nézzük a dolog jó oldalát, ha felhős az ég, akkor több időt lehet a
párunkkal tölteni, s nem kell a csillagokkal osztozkodnia.. :)

bognart at univerzumkepekben.hu