[VCSE-LevLista] Magyar sarki fények amerikai szemmel

"Dr. Hegedüs Tibor" hege at electra.bajaobs.hu
2013. Feb. 12., K, 10:32:04 CET

Sziasztok!

Komolyan, Szilárd, még mindig okozol újabb meglepetést a számomra, hogy
milyen irányokra van rálátásod...!
Gratula, amit fogtál, ez nagyon értékes (és baromi érdekes dolog)!
Tovább már nem is akarlak dícsérni, mert
már így is gyanúba keveredhetek... :-))) már le is töltöttem, figyelemre
méltó! Kár, hogy nem hazai szakember
ötlete volt mindezt kiszámolni a meglévő feldolgozásokból...!!!

                                                               Üdv: Hege