[VCSE-LevLista] Meteoroid-megfigyelő rendszer

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2013. Feb. 18., H, 10:45:52 CET

Szia!

Nagyon sok szempont van itt. De ennél a cseljabinszkinál elég lett volna, ha - mint egy épület robbantással való lebontásánál - előre szólnak, hogy x órától z óráig - ami legfeljebb egy két órás intervallum - mindenki nyissa ki az ablakokat, ajtókat, és maradjon a seggén otthon. Akkor egy sebesült sincs, és a kár is tizedakkora, vagy még kisebb.

Azt hiszem, amit írsz, az igaz, de egy nagyobbra, olyan 150-200 méteresre (Tungiszka-esemény), nem egy 1-10 méteresre. Ajjaj, rengeteg szempont van itt!