[VCSE-LevLista] Hold fotó

TűzgömbLány* tuzgomb at gmail.com
2013. Feb. 20., Sze, 18:14:23 CET

Szia!
Nagyon szép felvétel, szép nyersanyag!!
Megnéztem szoftveresen és még egy kicsit tudtam rajta élesíteni, de már a
pixelek romlásával, összehatásában kisebb méretben viszont még élvezhető!
Pusztán érdeklődésből, ha jól emlékszem a 400D-n nincs élőkép.. ez az
1000D-n sokat szokott segíteni az élesség beállításánál.. A Hold szép
fényes, viszonylag könnyen rá tud fókuszálni, mégis szoktad skálázni az
élesség tartományt, hajszálnyit erre és arra is kísérletezni néhány
felvétellel, hogy vajon valóban az auto volt a legélesebb beállítás? Vagy
manuálisan állítod be?
iso 100 jó minőségű képet ad, viszont 200 és 400 is még "feketefehér"
asztroképeknél nem jelent látványos romlást, a záridőn viszont
gyorsíthatunk.. se felhő, se bemozdulás, se szél és "rángatás az
állványon". Időzítővel készítetted és távkioldóval? Megfigyelted már, hogy
egymás után ugyanazzal a fókusszal is tud különböző élességű képet
készíteni? Légkör vibrálása a távolban..stb. Így én pl. minden állásból
legalább 3 képet is készítek egymás után. Te hány képet készítesz egy Hold
fotó érdekében?
Köszönöm!
Zsófi

--