[VCSE-LevLista] Orosz meteoritdarabok

rozsika at mcse.hu rozsika at mcse.hu
2013. Feb. 22., P, 21:04:19 CET

 Sziasztok!

   Ritkán szólok, de akkor is minek. :-))))

Én is láttam a tavon található "léket". Nos nekem az a véleményem róla,
hogy ha azt egy igen gyorsan száguldó test ütötte, minden bizonnyal a lék
környezetében a folyadékban tovagyűrűző lökéshullámok miatt úgymond
feltöredezett volna a jég. Ezt a minap egy fagyos reggelen modelleztem is
egy pocsolyában egy kavics segítségével.
Azt hiszem itt a sok áltudományos dolog közt el fog veszni ami tényleg
hiteles. Azt is megkockáztatnám, hogy a -tételezzük fel- 10 tonnás
meteorit után összegyűjtött darabok össztömege mondjuk 13 tonnára rúgna.
Ha értitek mire gondolok. Mindenesetre nem merném a spórolt pénzemet
Cherbakul meteoritekbe fektetni. :-(

     Üdv: Rof