[VCSE-LevLista] érdekesség

Gábor Preczlik preczlikg at gmail.com
2013. Jan. 26., Szo, 10:27:46 CET

sziasztok,

2008 március 22-én Zalalövőről a távcsövemet földi célpont felé
fordítottam. A légvonalban 50 kmre fekvő Eisenberg borvidékét néztem vele.
Ez a település Náraihoz és Szombathelyhez van a legközelebb. Szőllőskertjei
és pincéi között jókat lehet sétálni a Vas hegyen. Van egy nagyon érdekes
kilátója is. A kép egy MEADE 150/750 SN-nel készült canon eos 350d-vel
primer fókuszban. A metaadatok sajnos már elvesztek.
Megmutatom az eredeti képet is és a PS ben javított verzióját, ez külön is
érdekes, mi mindent ki lehet javítani.

üdvözlettel Preczlik Gábor