[VCSE-LevLista] "Múzeumok éjszakája"

Csizmadia Ákos akos at math.bme.hu
2013. Jún. 24., H, 09:08:51 CEST

Kedves Péter, Feri!

A tavalyi hasonló programok kapcsán már írtam, hogy szerintem ez a
sorozat nagyon nagy jelentőségű; most csak Péter ismételném:
"Idegenforgalmi látványossággá válik a csillagászat."

A planetáriumi kivetítést hogyan oldottátok meg? Leveled szerint "közel
250 érdeklődő 30 percnél hosszabb időt töltött  a függőleges síkban
megjelenő csillagos égbolt alatt".
A kérdésem tehát az, hogy az adott időpontokban rossz idő esetén mindig
megtalálhatók lesztek-e a planetáriumprogrammal, és ha igen, pontosan hol?

Üdvözlettel:
Ákos