[VCSE-LevLista] VEGA 95. és egy kérdés/kérés

hege at electra.bajaobs.hu hege at electra.bajaobs.hu
2013. Jún. 25., K, 20:31:00 CEST

Sziasztok!

> Lenne egy kérdésem/kérésem is a listatagokhoz. Tudtok-e olyan, Windows7
> alatt működő rajzprogramról, amivel könnyen készíthetek ízléses geometriai
> ábrákat, vagy egyéb ábrákat, amik a VEGA-cikkeit, a honlapot jobban
> illusztrálhatják? Ingyenes programot keresek, és amit az olyan
> kétbalkezesek is használhatnak, mint én.

Szerintem a Corel-nál nincs jobb. Én se vagyok nagy PC zsonglőr, de nagyon
megszerettem (jelenleg a CorelDraw X3-at használom, nagyon jó - persze egy-
szer meg kell érteni a filozófiáját, ha valaki még korábban nem használt
objektum-orientált grafikai programot, akkor kell egy kis idő, mire megszok-
ja az egymás fölötti rétegek dolgát, a különböző típusú objektumok egymásba
alakításának rejtelmeit... De gyorsan megy, és try-and-error módon :-) is
lehet tanulgatni!!!) Utána már egy kezesbárány! Szerintem olyan, mint a
nyelvtanulásban az angol... marha gyorsan el lehet jutni egy használható-
sági szintre - de persze az igazi finomságok, trükkök azért csak idővel,
és tapasztalattal jönnek csak elő...

Ha kell, tudok segíteni az alapok elsajátításánál. Legjobb, ha az elején
valakit találsz a közeledben, aki Corel-es, és egy-egy dolgot néha megkér-
dezel tőle... Pár hét után már magad fogsz rájönni az újabb és újabb finom-
ságokra. Nagyon kezes program, még tördelni is tudsz benne (ha akarsz)...
Kicsit ugyan nehézkesebb lenne ebben újságot csinálni, mert ez nem arra van
optimalizálva, de elvileg még arra is jó... :-)

                                                 Üdv: Tibor