[VCSE-LevLista] Tavaszi Nap

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2013. Már. 2., Szo, 19:34:28 CET

Sziasztok !

Remélem felétek is szikrázó napsütés volt. Annyira jó volt kimenni és a
napfényben észlelni. Szinte égette az arcomat a Nap, amikor észleltem.

Hozzá kell tennem, hogy még nem volt tökéletes a légkör. Hullámzott az
átlátszósága. Először azt hittem, hogy a teraszon letakart távcső poros,
párás lett.
Fantasztikus érzés volt levenni a távcsőről a takaró fóliát, belenézni,
a látómezőben fénylő korongot látni és felfedezni azon az előbukkanó
részleteket.

Az eredmény:
http://univerzumkepekben.hu/nap_20130302/

Érdekes dolog. Ha az ember rajzolni akar és nem csak nézelődni, akkor
ugye meg kell határoznia mit is lát a látómezőben. Hogy néz ki. Hol
kezdődik, meddig tart, stb...
A magam részéről, ha rajzolok, többet, és részletesebben látok, veszek
észre az észlelés végére, mintha csak úgy szemlélődnék. :)

bognart at univerzumkepekben.hu