[VCSE-LevLista] UFOüelméletek

hege at electra.bajaobs.hu hege at electra.bajaobs.hu
2013. Már. 4., H, 11:50:35 CET

Köszönjük a hír megosztását, és ismét egy bizonyság az örök alapigazságra:
minden (kivétel nélkül MINDEN) titok és rejtély ismeret-hiányra alapul - az
UFO-k és a vele kapcsolatos minden jelenség is. Azért döbbenthet meg valami
bennünket, mert bizonyos tényekkel ütközik, ellentmondásban van... De ettől
még sokféle magyarázat oldhatja fel, nem csak a "legkézenfekvőbb"... Aki
ezt a tényt elfelejti, az lesz a "hívő". Aki mindvégig megtartja józan gon-
dolkodását, az a "szkeptikus". Persze az elválasztási küszöbszint is ide-
oda tologatható, ki hova teszi a kritikai szintjét, valahol, valamilyen
szinten sokan megállnak, és "bizonyos" jelenségeket, és hozzá tálalt infor-
mációmennyiséget elfogadva, elismernek "csodá"-nak, de a legkitartóbb
szkeptikusok még ezeknél is hiányolnak további bizonyításokat, tényeket...
Előbb-utóbb mindenről kiderül, hogy mi az a rejtett plusz info, ami még
hiányzott a korrekt magyarázathoz...

Nem állítom, hogy világunkban nincsenek "csodák", "igazi rejtélyek", de
ezek nem ott vannak, és nem azok, ami a bulvársajtóból árad... Gyakran a
szemünk előtt, még iskolában is tanulunk róluk - csak átlépünk fölöttük.
És olyan trivialitásként épül be a gondolkodásunkba, hogy később, felnőtt
korban már EZEK nem minősülnek rejtélynek. Inkább izgulunk UFO megjelené-
seken, rejtélyes üvegpiramisokon a Holdon, holott ugyanolyan bóvli marha-
ságok ezek, mint a Loch-Ness-i szörny, és társai - bóvli korunk velejárói.
Azon nem "divat" rejtélyeskedni, hogy vajon milyen módon "érzékeli" egy a
saját méretének sok milliószorosa távolságban létező elemi részecske a
társa létét, vagy egy "élettelen" tömeg a világegyetem másik távoli szeg-
letében száguldó másik tömeget, miért vonzza az egyiket és miért taszít-
ja a másikat...? Rájuk aggattunk neveket: mágnesesség, gravitáció, elektron,
proton, stb. de attól még halovány lilánk sincs, mik ezek, és miért működ-
nek olyan precizitással életünk időtartamát messzi-messzi meghaladó időkön
át, változatlanul, "óramű" pontossággal... Rezegnek, mozognak, forognak,
stb. teszik a dolgukat. Összeállnak egyre nagyobb komplexumokká,
törek-szenek a bonyolódásra... miért? Vannak itt titkok, csak fel kéne
érni ész-
szel...

                                             Üdv: Hege