[VCSE-LevLista] Mai kép: hol vannak az életképesség határai?

Norbert Hegyi hegyin at gmail.com
2013. Már. 6., Sze, 13:47:58 CET

Errol a filmrol en meg gimnazista koromban hallottam.
Erre felbuzdulva akkoriban irtam is egy "ismeretterjeszto" cikket a Pannon
Lapok Tarsasaga "Sajto es Tanulas" (ma: Setater) fiatal ujsagiro rovat
szamara. Mivel elotte tobb csillagaszati jellegu cikket irtam, mindenki
elhitett az *"ujonan felfedezett foltos csatornaeger" letezeset*. Mielott
elkuldtek volna a cikket a szerklesztosegbe bevallottam, hogy csak ki
akartam probalni, hogy komolyan veszik-e, ha ilyen komoly hangvetelben
ilyen hulyesegrol irok.

Ebbol mi a tanulsag? Nem szabad semmi tudomanyosat sem ellenorzes nelkul
elhinni.

Udv,
Norbi