[VCSE-LevLista] Mai kép: hol vannak az életképesség határai?

Norbert Hegyi hegyin at gmail.com
2013. Már. 6., Sze, 14:17:39 CET

Ezek a kiserletek, melyekkel az urbe kivittek medveallatkakat mar par
evesek, ha jol emlekszem.
A Fobosz-Grunt is vitt volna magaval egy ilyen kiserletet,melyben a Fold
magnetoszferajan kivulre vittek volna az elotte az ISS-en is tesztelt
elolenyek fajait meg plusz nehannyal kiegeszitve.
Ezekrol is mesteltem mult heten "E.T. nyomaban" cimu eloadasomon Gyorben.