[VCSE-LevLista] Az érdeklődésre tekintettel...

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2013. Már. 8., P, 12:08:13 CET

Köszönjük. DNy országhatáron igen kevergő, felhős az ég. Tény
látványnak gyönyörűek a felhők, de észlelő égnek már annál kevésbé... :)
Ebből bármi is lehet...

Hogy izgalmasabb legyen a közelemben (szó szerint) találtam egy tuti
sima (szántóföld és hasonló füves) területet. Elvileg tiszta nyugati
horizonttal. Az az izgalmas, hogy ez méterekre az országhatártól.
Ráadásul a terepen nincs egyértelműen jelölve a fizikai határvonal.
Szóval ha a napokban eltűnnék, majd megjelenne egy olyan hír, hogy egy
határsértőt átadtak a zágrábi magyar konzulátusnak, aki magát üstökös
észlelő amatőr csillagásznak álcázva kísérelt meg tiltott határátlépést,
akkor az én voltam. :)))

bognart at univerzumkepekben.hu