[VCSE-LevLista] Panstarrs

Németh Ferenc nfrici77 at gmail.com
2013. Már. 22., P, 11:11:03 CET

Íme a Panstarrs üstökös. Ami azt illeti, lehet fényesebb volt valamikor, de
ez most marhára nem szabadszemes :( Totál véletlen pillantottam meg
távcsővel, egy kis "pacaként" mintha picit homályosabb halvány fényfolt
lenne ott... Szabadszemmel totál SEMMIT sem látni belőle. Telével nem
tudtam lefotózni, annyira gyenge (igaz ugyan hogy nagy nehezen sikerült
befognom, de értékelhetetlen kép született csak, na meg a szél is erősen
fújt, mozgatta az állványt és a plusz 5 fok úgy már nem volt kellemes) A
kép egy fix 50mm-es 1.8-as Canon objektívvel készült tegnap este
2013.03.21_19:36-kor(rendes polgári idő). Dobronhegyen, Kandikó tetőről.
Képadatok:
Érzékenység:ISO200, záridő:20mp, rekesz:1.8
Ekkor még magasan volt, de kicsivel később már nem volt látható,
beleveszett az ég alján a ragyogásba. Igyekszem még jobban lefotózni,
tegnap este sikerült először megpillantanom, úgy, hogy minden este lestem...

Németh Ferenc
Dobronhegy