[VCSE-LevLista] Nap rajza

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2013. Május. 10., P, 19:46:07 CEST

Sziasztok !

DNy -i országrészre odaért a hidegfront eleje. Opálos ég, egyre
vastagodó, kezdetben még szálas felhőkkel.

Délután, munka után kihasználtam az eget, és rajzoltam. Az eredmény:

http://univerzumkepekben.hu/nap-sun-2013-05-10/

Tegnap este némi szúnyogetetéssel összekötött Szaturnusz észlelést
tartottam. Dolog érdekessége, hogy saját távcsővel most pillantottam meg
először a Cassini rést, láttam először felhősávot a bolygón. Most volt
először gömbszerű a látvány, nem csak egy fényes korong. Ami a hab a
tortán, sikerült a északi sötétebb pólusfoltot megpillantanom. :)
Ennyi lenne a mai napi lelkesedésem. :)

bognart at univerzumkepekben.hu