[VCSE-LevLista] Fwd: észlelés

Gábor Preczlik preczlikg at gmail.com
2013. Nov. 11., H, 18:29:55 CET

sziasztok,

A múltkori Holdképem mellé ugyanazon a napon  készítettem egy mozaikot is.
A beállítások nagyrészt azonosak.

Három Holdvideó feldolgozásával készült mozaik, videónként 1000 kép
feldolgozásával. A kép természetességének megőrzése érdekében nem
használtam élesítő rácsot, hanem kizárólag Photoshopot.
Sajnos az égi háttér árnyalatai is változtak, vagy a kamerabeállítások
tolódtak el, de még így is élvezhető képet kaptam. A kép természetes
hatásának elérése az éles részletek rovására ment, de azért még elmegy.
Alig 20-30 fokon "kódorgott" a Hold és mégis elfogadható lett az eredmény.
A képet kicsinyített változatban tettem fel.

Dr. Preczlik Gábor