[VCSE-LevLista] Versenyzők kerestetnek

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2013. Nov. 21., Cs, 18:08:21 CET

Szervusztok!

Ebben a tanévben is lesz országos csillagászati vetélkedő. A VI. Kulin Csillagászati Vetélkedőben két életkori kategóriában lehet indulni:

I. kategória: 5-8. osztályos (illetve kivételes esetben kisebbek is, úgy értelmezem a kiírást), 3 fős csapatok kellenek;

II. kategória: 9-12. osztályosok egyéni vetélkedése.

Az első forduló beadási határideje: december 6.

A verseny honlapja: http://www.bajaobs.hu/bajaobs_start/index.php?tid=200&uid=96858&cid=46¶ncs=item_loc_win&sel=1&sender=lst_win<http://www.bajaobs.hu/bajaobs_start/index.php?tid=200&uid=96858&cid=46&parancs=item_loc_win&sel=1&sender=lst_win> .

Ha lenne érdeklődő VCSE-tag, vagy a VCSE valamelyik szakkörébe járó személy, vagy a listán lévő tanárkollégák osztályaiban-iskoláiban érdeklődő diák, kérem, jelentkezzen nálam! A VCSE színeiben induló versenyzők nevezési díját a VCSE átvállalja, illetve segítünk a felkészülésben. Korábban mindig sikerült valamilyen kisebb-nagyobb eredményt elérni diákjainknak, tagtársainknak. A felkészítés pedig fontos, anélkül lehetetlen bejutni az országos döntőbe, és ott jól szerepelni.

Így elsőre külön is kérdezem Horváth Pistát, Patrit, Takács Piroskát, Jandó Danit, illetve a tanárok közül Pétert, Gabit, Misit, Hajnit: lenne-e érdeklődés? Természetesen azokra is számítunk, akiket külön most nem szólítottam meg!

Üdvözlettel,