[VCSE-LevLista] Tűzgömb ma hajnalban

Tepliczky István level at tepi.hu
2013. Okt. 27., V, 16:25:41 CET

Sziasztok!

A HUMOB is videózott egy szuperet 02:02:38 UT-kor, de meghülyült a
videometeor.hu-s honlapi megjelenítő, és egy másik meteor időpontját
írta hozzá. Karcsinak összeszedtem a nyers fájlokat, kérnénk, ha sikerül
meggyártani belőle a videót, tedd közkinccsé a linkjét!

A nyersanyag itt található:
http://meteordata.galileowebcast.hu/video/HUMOB/Fireballs/HUMOB_20131026_020238UT.zip

Üdv:
	Tepi