[VCSE-LevLista] Nap és M57

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2013. Okt. 30., Sze, 22:14:51 CET

Sziasztok !

Két rajz tegnapról.
Nap és M57.

Tegnap még amolyan késő nyári idő volt felénk. Estefele, ahogy ment le
a nap, az ilyenkor lombhulláskor szokott lenni, mindenhol elkezdtek
nedves leveleket égetni. Éljen a "tiszta" falusi levegő.

Este felköltöztem egy közeli domb tetejére. A fényektől és a füstöktől
takarva, de még nem túl távol a lakott résztől. Mondjuk úgy, hogy
majdnem ideális volt az ég.
De nem tudom mi volt tegnap. Mintha minden ember este a sötétben akart
volna fát vágni, szántani, füvet nyírni és kimenni a pincébe.
Mindenhonnan gépzúgások, és autók hangjai.
:)

Tényleg rá kellett döbbennem, hogy másik távcső, másik univerzum. :)
Nem kis különbség van 76 mm 120 mm és 235 mm-es tükörátmérő által
mutatott képek között.

Akkor a két kép :
Nap:
http://univerzumkepekben.hu/sun-nap-2013-10-29/