[VCSE-LevLista] =?iso-8859-2?Q?P=C3=A1r_k=C3=A9p_:?=)

hege at electra.bajaobs.hu hege at electra.bajaobs.hu
2014. Ápr. 4., P, 13:41:19 CEST

Kedves Tamás!

Újfent gratulálok szép rajzaidhoz, és a fotókhoz is!

A mostani (03.21-i) különösen hasznossá vált a számunkra, mert a fiammal
épp gyakorlatoztam ugyanabban az időben, rajzoltattam a Coronado-nkkal a
protuberanciákat, és a korongon látható látványt... Most lesz mivel
objektíven összehasonlítani! Eddig csak a saját rajzommal tudtam összevet-
ni, de most így van tőlünk független, szakavatottabb rajz is, és fotó is!

Köszi!

                                             Üdv: Hege