[VCSE-LevLista] Pár Kép :)

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2014. Ápr. 5., Szo, 21:20:24 CEST

Kedves Hege !

Köszönöm szépen!
Ha esetleg gyorsabb "referencia" lenne szükségletes, írjatok egy mailt.
A rajzok feldolgozásával lassabban haladok. De szívesen küldöm a nyers
képeket.

Vagy javasolom egy kanadai barátom rajzait:
Andre Vaillancourt -
https://plus.google.com/104898767619968324481/posts

Egyedi a stílusa, és nagyon ütős a felszerelése....

bognart at univerzumkepekben.hu