[VCSE-LevLista] Április 7 - Napkitörések

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2014. Ápr. 8., K, 09:34:38 CEST

Szia!

Köszönöm szépen.

1,5x nyújtással ilyen lett a kép:
https://www.flickr.com/photos/univerzumkepekben/13711360543/

Sajnos nem fért fel több képkocka a pendrive-ra.. :(
Kérdés, ha 2-3x annyi képkockát dolgoztam volna fel (ez csak 200 kép
volt) milyen lett volna a kép. Szóval van egy pár, "mi lett volna ha"
típusú kérdésem ezzel kapcsolatban. Idővel kiderítem...

A képek feldolgozása jó ötlet. Érdemes körbejárni a témát. Esetleg kik
bonyolódtak ilyen kérdésbe bele. Protuberanciák alakjára találtam annó
egy alapvető forma csoportosítást.
Csak foglalkozni kell a kérdéssel. :)

bognart at univerzumkepekben.hu