[VCSE-LevLista] Kiadvány ajánló

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2014. Ápr. 21., H, 20:54:41 CEST

Sziasztok !

Mivel még benne vagyunk - Kellemes Húsvéti Ünnepeket - locsolókban és
nyulakban gazdagot - kívánok mindenkinek!

..és most jönne a lényeg amiért ez a levél íródott - egy kiadványt
szeretnék reklámozni és ajánlani. Szigorúan rajzos, vizuális  amatőr
csillagász észlelések és ezek leírása találhatók benne. Több ország
amatőr csillagászok által szerkesztett és kiadott, negyed évente
megjelenő mű. A kiadvány angol és német nyelvű.
Ketten szerepelünk benne (már több számban folyamatosan)a hazai
rajzolók közül.. :) Ami szerintem megtisztelő, tekintve, hogy milyen
munkák jelennek meg benne.

A részletes(ebb) infók és a kedvcsináló képek:
http://univerzumkepekben.hu/tag/journal/

Az észlelő hétvégére (ha nem lesz egész nap felhő és eső) és a Albieró
találkozójára elviszem kedvcsinálónak a kiadvány nekem meglévő
példányait.

bognart at univerzumkepekben.hu