[VCSE-LevLista] Perseida - "szupervillámok" + "szuperhold"

Csizmadia Ákos akos at math.bme.hu
2014. Aug. 25., H, 09:56:02 CEST

Sziasztok, elnézést a késői reakcióért:
volt valamikor egy hosszas levélváltás a listán szuperhold-témában. Az
elnevezés (nem)sikerültségére most nem térnék ki, a lényeg, hogy azután
elkezdtem egy észlelés-sorozatot a földközeli és horizontközeli Hold
megfigyelésre, ami sajnos meglehetősen töredékes lett. Mindenesetre e
további megfigyeléseim és most Tamás  levele alapján is úgy tűnik, hogy
az ilyen pozíciójú Hold élmény lehet azok számára, akik ismerik a
"szokványos" Hold képét, nagyságát - azaz akár fel lehetne venni a
jelenségnaptárakba.

Üdv:
Ákos