[VCSE-LevLista] Mai kép és mai cikk

Csizmadia Ákos akos at math.bme.hu
2014. Aug. 27., Sze, 09:16:30 CEST

Több szempontból érdekes a cikk, köszönjük!
Kultúr- és tudománytörténetileg figyelemre méltó, hogy a KCG-k története
Ausztria-Magyarországról és Angliából indul. Bennem felmerült a kérdés,
hogy vajon a nem éppen kiváló asztroklímájú ködös Albionban, a
szennyezett levegőjű ipari városok környezetében milyenek lehettek a 19.
századi Anglia észlelési körülményei?

S vajon a jó Jenniskens azért, hogy "rámutatott arra, hogy a Vénuszon a
KCG-k sokkal nagyobb tűzgömbtevékenységet okoznak, mint a Földön!" - nem
érdemelne legalább egy IgNobel-díjat?

Üdvözlettel:
Ákos