[VCSE-LevLista] Égi mese :)

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2014. Feb. 21., P, 21:21:58 CET

Szia(sztok)!

Fantasztikus, és egyedi... vagy egyedi és ezért ilyen jó ?
Megcsodáltuk, mint minden eddig látott rajzodat !

De ha már tűzgömb...
Múlt hét szombat, Nagykanizsa, MÁV-os idő szerint 18:43. A kelő Holdtól
picit délre, kb.45°magasságban egy besült tűzijátékhoz hasonló boloida
látszott.
Kicsit cakkos , füstszerűen eloszló nyom, és amolyan hógolyó szerű
diffúz maggal, amit én enyhén zöldes árnyalatúnak tippelnék.
Ez a max pontosságom. Gyalogkakukk üzemmódban fordultam be a
vasútállomás peronjára, kezemben két táskával. MÁV-os órát láttam csak
futtában. Az állomási fényvetők mellett nem láttam akkor csillagot
(futás közben). Szóval nem kedveztek a körülmények a pontos
megfigyeléshez.

Valaki esetleg látta? Kamerák ?

Tamás

--