[VCSE-LevLista] Mai kép

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2014. Feb. 28., P, 08:22:07 CET

Szervusztok!

Ugyan, Feri, nem kell szabadkoznod. Először is, Te legalább láttad az együttállást, másodszor pedig ezek nem rossz képek (legfeljebb nem nagyitunk bele :-) ).

Köszönöm mindenkinek, aki megosztotta észlelését velünk, és örülök, hogy ilyen sokan megnézték ezt a szép, bár hajnali együttállást! Sajnos, nekem felhős volt az ég akkor Berlinből.