[VCSE-LevLista] Honlap

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2014. Jan. 9., Cs, 11:56:05 CET

Kedves Listatagok!

Minden elnökségi ülésen felmerül, és szinte 2-3 havonta mondja egyik-másik egyesületi tagtársunk, hogy ez vagy az nem jó a www.vcse.hu címen lévő weblapunkon. Persze, defínició kérdése, mi a "nem jó"...

Legyetek szívesek segíteni, és január 31-i határidőig írjátok meg ide vagy nekem magán-emailben, hogy mi a "nem jó" a honlapon, és mitől lenne "jó"! Minden általános és részletekbe menő levelet várok. Lehet konkrét terv, apró megjegyzés, vagy általánosságba vesző elmélkedés - ez most segít.

Ilyesmi kérdések merülnek fel (messze nem teljes lista, bármi más is jöhet):

1./ Az Egyesület céljai, tevékenysége, EREDMÉNYEI hogyan jelenjenek meg.
2./ Kinézet, grafikai részletek, arculat stb.
3./ Oldaltérkép: mi jó, mi nem jó, mit hol keresnétek.
4./ Hogyan lehet folyamatosan karbantartani, fejleszteni, mi hova kerüljön fel (a legtöbb dolog a levlistára kerül fel, és őszintén szólva ritkán szeretem duplikálni a dolgokat, mert az dupla idő nekem: persze, nyári tábor, stb. külön fenn kell legyen).

Ugyancsak várjuk azokat, akik egy honlappal kapcsolatos munkákban részt tudnának venni. Volt már önként jelentkező, aztán visszariadt a feladattól. Van elméletben felelőse a honlapra történő friss infók felrakásáért és rendszerezéséért, de szerintem már elfelejtette az illető (nem én vagyok ő, helyette csinálom), hogy ez lenne a feladata... Megértem ezeket, felejtsük el, ne keressünk okokat és felelősőket, inkább kezdjük előlről!

Tehát, ki tudna segíteni, egyszer, alkalmanként, rendszerességgel (milyen rendszerességgel és mennyi időt szánna rá és meddig) a honlappal kapcsolatos munkákkal? Kinek milyen szakképzettsége, autodidakta ismerete, gyakorlata van ebben, ki segítene tanácsokkal és ki tényleges munkákkal? Ki lenne a honlap tényleges operátora?

SEGÍTSÉG!

Üdvözlettel és köszönettel: