[VCSE-LevLista] Honlap

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2014. Jan. 9., Cs, 12:39:24 CET

Sziasztok !

Én még új fiú vagyok a listán. De ha Szilárd így feltette a
kérdést..... :)

A Honlapot nézegettem, sokszor.... Valahogy azt mondanám jól álcázza az
egyesület képességeit.. :) próbáltam diplomatikus lenni... :)
Valahogy az az érzésem, hogy megállt az idő, mintha nem lenne fent
minden, amit fel lehetne tenni.  Pedig amikor találkoztam Veletek
láttam, hogy van itt bőven lehetőség, tehetség és publikálható anyag,
vagy ezekre potenciális lehetőség.

Én egy élőbb, komplexebb weboldalt méltóbbnak éreznék. Fent a tagok,
munkái, észlelései, cikkei.

Valamivel díszesebb vagy inkább színesebb és dinamikusabb dizájnnal.
Nem is annyira statikus formában, hanem ha lehet dinamikusan. Egy
tűzgümböt, egy látványos protuberanciára azonnal, bármilyen online
elérhetőségről fel lehessen tenni, Azonnal jelezni.
Felgyorsult a világ. Nem biztos, hogy sok-sok nappal elmaradva kell
kullogni, ha lehet száguldani is. :)

Ha ebbe belevágtok az nem kis feladat. Komplex, és sok embernek tudna
feladatot adni. Szinte mindenkinek.. Ha van esztétikai érzéke, józan
szépérzéke, és józan paraszti esze.
Informatikai, művészi, kóderi tudás külön előny.

Bíró Zsófi nagyon profin tud web dizájnt tervezni és alkotni! Személyes
referenciám van erről.
Tudom nem illik más nevét reklámozni, de tényleg jól csinálja....

Bocsánat, ha neveletlen voltam...
:)

bognart at univerzumkepekben.hu