[VCSE-LevLista] Ma érkezett

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2014. Jan. 14., K, 15:53:02 CET

Szervusztok!

Ma írta nekem a következőket Bánfalvi Péter, és ollyannyira igaz és fontos, hogy megosztom Veletek:

"Éppen ma szembesültem azzal, hogy milyen sokan várnak a sorukra a távcsöves bemutatón, még akkor is, amikor 0 C körüli a hőmérséklet...Érdemes megnézni a képeket, amelyeken szerepelek az albumomban. Ilyenkor is megerősítést nyer a magam fajta, hogy érdemes ezt csinálni."

Milyen igaz!

A képek Péter Facebook-oldalán tekinthetők meg - érdemes ráklikkelni. Péter, nem küldenél egyet a listára, hogy azok is láthassák, akiknek oda nincs regisztrációjuk?