[VCSE-LevLista] Nap-Nap után - 2014.01.16.

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2014. Jan. 16., Cs, 19:09:40 CET

Hi-hi ! :) Ez tetszik ! :))

Azt hiszem egyezik a véleményünk. Azt észrevettem, hogy a képet
megjelenítő AJAX illedelmesen a képernyő méretéhez igazított ablakba
teszi ki a képet. Ez meg sok mindenre elég, de a részletekhez biztosan
nem. :)
Ilyenkor annyit lehet tenni, hogy az előugró ablakra kattintva
megnyitni egy külön ablakba. Ott már lehet nagyítani a képen.
Viszont a képen a napkorong arányán lehetne változtatni, hogy jobban
kitöltse a teret.
Ugyan akkor kellene találni egy olyan képi/szkennelési méretet, amin
bele lehetne menni részletekbe. Mondjuk ehhez be kellene lőni mi a
távcső maximuma, és ehhez beállítani a napkorong méretét és felbontását.

Szóval ebben csak ennyi részlet van.  Ez után csak pixelesedés... A
részletekhez részletrajz kell, vagy valami dinamikusan zoomolható
megjelenítés.

Én is kíváncsi lennék a közelebbi részletekre.. :))

> De nem ismerem a naprajzos trendeket,
Azt én sem. De ha van is én tutira nem fogom követni. :)

> biztos így jó, csupán személyes vélemény.
Rajztechnikailag vesézd ki nyugodtan.

>  Köszönöm és csak így tovább!!! :)
Én is köszönöm !

bognart at univerzumkepekben.hu