[VCSE-LevLista] Olvasgatom vissza a leveleim

Norbert Hegyi hegyin at gmail.com
2014. Jan. 19., V, 14:44:40 CET

Sziasztok!
Szilárd, köszönöm a dicsérő szavaidat!.
Új észleléseim sajnos nincsenek, de megosztom veletek az egyik régi
röntgenképemet.

A fénykép készítésének adatai:
Találjátok ki, hogy a fotózott tárgy mi is volt?   :)
2006 ősszel készült a Széchenyi István Egyetem Röntgenlaborjában
MXR-200 Trakis röntgengép
I= 5mA; U=100kV; t=60s
Fujifilm röntgenfilmre fotóztunk
készítette: Balogh Istvánné és Hegyi Norbert

Üdv,
Norbi