[VCSE-LevLista] spectroheliograph

Norbert Hegyi hegyin at gmail.com
2014. Jún. 4., Sze, 09:57:37 CEST

Sziasztok!

Évekkel ezelőtt én is szerettem volna egy spektoheliográfot építeni, csak
nem lett a végén belőle semmi.

Nem emlékszem, hogy az utóbbi hónapok folyamán valaki által megosztásra
került-e a következő link (vagy talán már egyszer megosztottam?):
http://www.astrosurf.com/spectrohelio/index-en.php

Üdv,
Norbi