[VCSE-LevLista] Tábor: korai jelentkezési HATÁRIDŐ MA

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2014. Jún. 30., H, 09:10:33 CEST

Szervusztok!

Szépen érkeznek a jelentkezések a táborba, a házbeli ágyas helyek beteltek! Saját illetve egyesületi sátorban még lehet aludni, vagy a házban, a szervezők által biztosított matracon, de nem ágyban.

A korai (azaz olcsóbb részvételi díjat jelentő) tábori jelentkezések határideje ma éjfél, ezért aki szeretne spórolni és már tudja, hogy jönne a táborba, kérem, a mellékelt jelentkezési lapot küldje vissza kitöltve a vcse at vcse.hu címre (vagy aláírva, lefényképezve és a fotót, vagy aláírás helyett írjon nevet és s.k. rövidítést :-)). Egész júliusban, sőt, akár a táborban is lehet jelentkezni, de akkor a részvétel már drágább lesz.

A jelentkezőknek válaszolni fogok, de múlt héten szabadságon voltam és nem voltam internet-közelben, felgyűltek az e-mailek, most olvasom és nézem őket.

Üdvözlettel,