[VCSE-LevLista] WG: Észak-olaszországi Galilei körút

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2014. Már. 3., H, 10:32:41 CET

Kedves tagtársak, levelezőlista-tagok, barátaink!

A Gothard Amatőrcsillagászati Egyesület Galileo Galilei születésének 450. évfordulója alkalmából, valamint a 100 éve kitört I. Világháború magyar áldozatainak emléke előtt tisztelegve 3 napos Észak-olaszországi körutat szervez "Galilei emlékei nyomában" címmel.
Célállomásaink: Velence, Padovai egyetem, Asiago-i csillagvizsgáló, Piave.
A kirándulás időpontja: Április 30. - Május 3.
A kirándulás részvételi díja 70 000 Ft, amely tartalmazza az utazás költségeit (vonatjegyeket is beleértve), szállásköltségeket (3*-os hotel, kétágyas szobákban, reggelivel), helyi adókat, idegenvezetési költségeket.
Az utazást 20 főt meghaladó jelentkezés esetén indítjuk. A jelentkezést április 15-én zárjuk. (40 fő jelentkezése esetén a részvételi költség 50 000 Ft-ra csökken)
Részletek, program a csatolt dokumentumban.