[VCSE-LevLista] Köszönet

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2014. Már. 12., Sze, 19:42:14 CET

Szervusztok!

Az egész VCSE nevében szeretnék azoknak köszönetet mondani - és szerintem illő, hogy néha megemlékezzünk róluk - azoknak a rendes és ifjúsági tagoknak, akik a megszabottnál nagyobb összegű tagdíjat fizettek 2014-re:

Rendes tagok (2000.- Ft a rendes tagdíj közgyűlés által megszabott összege):

Zsuppányi Gábor 5000.- Ft
Morvai Anikó 4000.- Ft
Morvai József 4000.- Ft
Kuglics Alexandra 2500.- Ft

Ifjúsági tagok (500.- Ft az ifjúsági tagdíj közgyűlés által megszabott összege):

Takács Piroska 2000.- Ft

Tudom, hogy nem mindenkinek áll módjában a megszabott összegű tagdíjat fizetni. Van lehetőség a csökkentett összegű tagdíj befizetésére is, ezt még indokolni sem kell, csak küldeni (500.- Ft/év) - megértőek vagyunk. Információk és részletek a tagdíjfizetésről (azoknak, akik még nem fizették be az ideit): http://vcse.hu/about/tag.html .

A VCSE bevételének jelentős részét képezi a tagdíj, az egyik legfontosabb bevételi forrásunk az 1%-ok és a nyári tábor mellett. Rengeteg hasznos célra fordítjuk. Hogy mire, azt a mellékelt tájékoztató utolsó oldala mutatja - elküldöm, hátha valaki még nem kapta meg.

Üdvözlettel,