[VCSE-LevLista] Német amatőrcsillagászok meteoros összej9vetele

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2014. Már. 23., V, 21:15:23 CET

Szia Szilárd !

Gratulálok a szerepléshez és az összefoglalóhoz !
Az ilyen írásokat mindig örömmel olvasom !

Tamás

ui:

Péntek 20:23, jupiter alatt kb 1/4 fokra egy kb 1 magnis meteor húzott
el.
Fotózta valaki?

Általában csak olyankor látok ilyent, amikor nem ezt szeretném. :)
Pl hazaérkezéskor, mint ezt, vagy látómezőben rajzoláskor. :))

--
Üdvözlettel !

Bognár Tamás
bognart at univerzumkepekben.hu