[VCSE-LevLista] Pénteki közgyűlés

TűzgömbLány* tuzgomb at gmail.com
2014. Május. 2., P, 07:17:09 CEST

Sziasztok!
A mai nem egy szombati napnak minősül parkolási szokások szempontjából,
Mert akkor sok helyen elvileg nem kéne estig fizetni..
Köszi!
Zsófi

ui. sajnos már nem fogom olvasni itt a választ, de hátha valakinek még
segíthet kideríteni, milyen nap is van ma :D

Tűzgömbök Világa <http://tuzgomb.blogspot.hu/>