[VCSE-LevLista] Offline üzenet

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2014. Nov. 18., K, 15:35:03 CET

Szervusztok!

Ma kaptam a figyelmeztetést, hogy a jogi személyek 2015. január 1-e után nem indíthatnak banki műveleteket, ha egy bizonyos formanyomtatványt időben nem küldenek vissza. Ez vonatkozik a VCSE-re is, ezért elkezdtem intézkedni.

Mivel tudom, a listát olvassa több BT., Kft. stb. tulajdonos tagtársunk is, mellékelem a tudnivalókat, a számlavezető bankotokkal kell felvenni a kapcsolatot - hátha valakinek új ez.

Egy egyesületi vezető élete: minden hónapban valami korábban nem létezett, extra teendő... Ugyanis korábban leadtuk a megfelelő nyilatkozatot, én ugyan egyelőre nem tudom, miért nem volt jó akkor...

üdv,
Szilárd

Tényleges tulajdonosi nyilatkozat nélkül 2015. január 01-től nem indíthatnak banki műveleteket a vállalatok

Tájékoztatjuk Önt, hogy a Nemzetgazdasági Minisztérium, a Magyar Nemzeti Bank és a Magyar Bankszövetség közös közleményt adott ki „Tényleges tulajdonosi nyilatkozat nélkül jövőre nem indíthatnak banki műveleteket a vállalatok” címmel.

A közös közlemény célja, hogy a jogi személyiséggel rendelkező hazai vállalkozások és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek, valamint az egyéb jogi személyek figyelmét nyomatékosan felhívják a pénzmosás elleni törvény 2013. július 1-i módosítása miatt fennálló nyilatkozattételi kötelezettségükről, amennyiben ezt a tényleges tulajdonos(ok)ról korábban nem, vagy nem a jogszabálynak megfelelő tartalommal tették meg.

Kérem, hogy a Pmt. elírásainak való megfelelés érdekében olvassa el a tájékoztatót az alábbi linken:

Részletesebben:
http://www.zalavolgye.tksz.hu/_dokumentumok/letoltesek/tenyleges-tulajdonosi-nyilatkozat-nelkul-2015-januar-01-tol-nem-indithatnak-banki-muveleteket-a-vallalatok.pdf