[VCSE-LevLista] Mai nap rajz ajánlója

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2014. Nov. 19., Sze, 11:40:41 CET

Szia!

Nincs odaírva, milyen műszerrel észlelt - szabad szemmel ilyennek meg aligha láthatta. (Úgyhogy amatőrcsillagászatilag kissé hiányos adatközlésű...) Nagyon "mű"-íze van a rajznak, a digitális rajzolás miatt elveszett belőle a "kézügyetlenség", ami kecsessé tenné a rajzot. Nekem nem tetszik művészi oldalról (sem) - boccs... Annyira olyannak érzem a rajzot, mintha a csoki műanyagból lenne kiöntve...

De egy holdfogyatkozásra már ki vagyok éhezve, a kedvenc égi jelenségem :-)