[VCSE-LevLista] Mai kép

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2014. Nov. 22., Szo, 22:25:23 CET

Sziasztok !

Ha már Nap volt a Mai kép...
Délutánra felszállt a köd, és sikerült Távcsővel és szabad szemmel
megnézni a Napot.

Két szabad szemes folt van a Napon. A visszatérő óriási folt még mindig
a legnagyobb. De van egy "üldözője", ami szintén szabad szemes.

Vázlatok készültek, végleges rajz remélem hamarosan kész lesz. :) Nem
hittem volna, hogy az időjárás engedi az észlelést.

Vajon felbukkan még egyszer ez az óriási folt?

bognart at univerzumkepekben.hu