[VCSE-LevLista] Fwd: Hajnali tűzgömb

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2014. Nov. 26., Sze, 13:28:34 CET

Szia!

Sőt, az innen-onnan beérkező információk alapján nekem már úgy tűnik, hogy lehetséges, hogy akár fél percig vagy tovább is tartott a jelenség! Igencsak valószínű a többszöri felfényesedés és a szokatlan mivolta a jelenségnek.

A HUBAJ3 szerint 03:39:19 UT-kor kezdődőtt a jelenség, a HUGOT órája szerint 03:39:52 UT-kor is tartott még - a látómezőkbe bement-kiment a jelenség. Ellenőriznünk kell az órák járását, de igen hosszú ideig tarthatott ez az akármi. Egyelőre csak a kezdet-végpontokat mentettem le a videometeor.hu-ról, várok a részletes inf-fájlokra. Ha több információt kapok, jelentkezem.

(Sajna, a HUGOT adatai lehet, hogy nem jó referenciafájlokkal vannak :-( Ez a gyanúm. De a többi az használható kamera, ha kapnék adatokat mihamarább, az jó lenne! :-))

üdv,
Szilárd